Veel gestelde vragen FAQs

Ja je hebt een account nodig maak die gratis aan 

Betaalmethoden

Wij bieden diverse veilige betaalmethoden aan voor jouw bestelling. Hieronder vind je de beschikbare opties:

  1. iDEAL: Met iDEAL kun je gemakkelijk en veilig online betalen via jouw eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.
  2. Bankoverschrijving: Je hebt ook de mogelijkheid om het bedrag over te maken via een bankoverschrijving naar onze bankrekening. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons de benodigde gegevens om de betaling te voltooien.

Wij waarborgen de veiligheid van al onze betaalmethoden, zodat je met een gerust hart kunt afrekenen. Mocht je nog vragen hebben over de betaalopties of de betalingsprocedure, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen.

Wij verzenden via DHL

Wij verzenden via DHL

We leveren de meeste bestellingen binnen 4-5 werkdagen vanuit ons eigen productiemagazijn in Emmeloord. Het kan echter voorkomen dat bepaalde typen langer duren. Bij elk product staat een productietijd aangegeven. Houd er rekening mee dat u 1-2 extra dagen moet toevoegen voor het transport na de productietijd.

WAT MOET IK DOEN OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?

Wanneer je om wat voor reden ook, je bestelling (of een deel daarvan) wilt retourneren, dan kan dat uiteraard.
Dit mag dan wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gebeuren. Hierbij zijn een paar zaken van belang:

  • De bestelling moet binnen 14 dagen aangemeld worden voor retournering.
  • Maatwerk-producten vallen uiteraard niet binnen de retourregeling.
  • De verzendkosten, zowel heen als terug, zijn voor rekening van de klant
  • Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
  • Het dient in de originele verpakking te zitten.
  • De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn.
  • Het product dient in een (om)doos te worden geretourneerd.

Wat moet ik doen om een product te retourneren?

Om het product te retourneren, kun je het retourformulier in vullen op onze site. Vul je de gegevens in verzend de fomulier door op verderknop te drukken.
Wij stuuren u een formuliertoe print het uit vouw het formulier dubbel en plak het op de omdoos.
Na verwerking van jouw retourzending, maken wij de retourbetaling in orde via de door jouw gekozen betaalmethode.
De betaling wordt binnen 5 werkdagen na verwerking van de retourzending, teruggestort op je rekening of via de door jouw gekozen betaalmethode. 

U kunt uw bestelling alleen wijzigen als deze nog niet in ons productie gestart en/of verwerkt u een verzendbevestiging heeft ontvangen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Om uw adres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig dan je adres met "bezorging wijzigen" in het gedeelte Tracking & Tracking van onze bezorgservice. Als uw pakket al te ver weg is in het bezorgproces, is dit helaas niet meer mogelijk, zelfs niet via de klantenservice. Dan komt er een melding op je Tracking & Tracking-pagina. Als je het pakket daar kunt ophalen, kun je het aan de bewoners van het verkeerde adres vragen

De betaling kan soms vertraging oplopen door druk op ons betalingsplatform. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan ook zijn dat je een foutief e-mailadres hebt ingevuld. Geen geld opgenomen? Dan is de betaling niet gelukt. Daarna kunt u uw bestelling opnieuw plaatsen. Check je spamfolder, misschien is de orderbevestiging daar aangekomen.

Bij 3dnaambord.nl staat veiligheid voorop! Uw transactiegegevens worden versleuteld verzonden via een SSL-verbinding. U herkent een beveiligde SSL-verbinding aan het groene slotje in uw browser. Zo winkelt u altijd veilig bij 3dnaambord.nl

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor rekening van de koper. Hebben we het verkeerde product verzonden? Dan lossen we het netjes voor je op en kost het je niets!