Contact 3DNaambord.nl

 

Contact Info

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wil je meer informatie of heb je vragen over een bestelling, raadpleeg de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. Dit kan door het onderstaande contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 (0)527 305 112

Adres

Havenstraat 3, 8304 AG Emmeloord

Telefoon Nummer

+31 (0)527 305 112

E-mail Addres

@3Dnaambord.nl

Werk dagen /Uren

Maandag – Vrijdag / 9:30 – 18:00

 

Zend ons een bericht




    Telefoon

    Onderwerp kiezen


    Besteldatum


    Gelieve de vragen correct te beantwoorden

    Veel gestelde Vragen

    Nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Om uw adres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig dan je adres met "bezorging wijzigen" in het gedeelte Tracking & Tracking van onze bezorgservice. Als uw pakket al te ver weg is in het bezorgproces, is dit helaas niet meer mogelijk, zelfs niet via de klantenservice. Dan komt er een melding op je Tracking & Tracking-pagina. Als je het pakket daar kunt ophalen, kun je het aan de bewoners van het verkeerde adres vragen

    Wij verzenden voornamelijk via DHL, maar het kan voorkomen dat we ook PostNL gebruiken.
    Wanneer je om wat voor reden ook, je bestelling (of een deel daarvan) wilt retourneren, dan kan dat uiteraard. Dit mag dan wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gebeuren. Hierbij zijn een paar zaken van belang:  
    • De bestelling moet binnen 14 dagen aangemeld worden voor retournering.
    • Maatwerk-producten vallen uiteraard niet binnen de retourregeling.
    • De verzendkosten, zowel heen als terug, zijn voor rekening van de klant
    • Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
    • Het dient in de originele verpakking te zitten.
    • De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn.
    • Het product dient in een (om)doos te worden geretourneerd.
      Wat moet ik doen om een product te retourneren? Om het product te retourneren, kun je het retourformulier in vullen op onze siteVul je de gegevens in verzend de fomulier door op verderknop te drukken. Wij stuuren u een formuliertoe print het uit vouw het formulier dubbel en plak het op de omdoos. Na verwerking van jouw retourzending, maken wij de retourbetaling in orde via de door jouw gekozen betaalmethode. De betaling wordt binnen 5 werkdagen na verwerking van de retourzending, teruggestort op je rekening of via de door jouw gekozen betaalmethode. 
    Beste klant, Bedankt voor je bestelling bij ons! We begrijpen dat het belangrijk voor je is om te weten hoe je je bestelling kunt volgen, en we helpen je hier graag bij. Zodra je bestelling klaar is, sturen we je een e-mail met een track en trace-nummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Je kunt ook altijd de laatste informatie over je pakket vinden op track & trace, die ook beschikbaar is in de PostNL-app. Vul de track & trace-code (barcode) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen. We begrijpen ook dat sommige bestellingen vertraging kunnen oplopen door speciale gelegenheden zoals Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag en Kerstmis. Als je bestelling vertraging heeft opgelopen, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen. Als je nog vragen hebt of als er iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te helpen. 3Dnaamborden.nl
    U kunt uw bestelling wijzigen als wij nog niet zijn begonnen met de verwerking ervan. Als wij wel zijn begonnen met uw bestelling, zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van uw bestelling. De kosten verschillen per product en zijn afhankelijk van hoe ver wij zijn met de verwerking van uw bestelling. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon als u uw bestelling wilt wijzigen.