Contact Info
We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wil je meer informatie of heb je vragen over een bestelling, raadpleeg de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. Dit kan door het onderstaande contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 (0)527 305 112
Zend ons een bericht
Veel gestelde Vragen
Hoe wijzig ik mijn verzendadres?
Nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Om uw adres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig dan je adres met "bezorging wijzigen" in het gedeelte Tracking & Tracking van onze bezorgservice. Als uw pakket al te ver weg is in het bezorgproces, is dit helaas niet meer mogelijk, zelfs niet via de klantenservice. Dan komt er een melding op je Tracking & Tracking-pagina. Als je het pakket daar kunt ophalen, kun je het aan de bewoners van het verkeerde adres vragen
Welke verzendmethoden bieden jullie?
Wij verzenden voornamelijk via DHL, maar het kan voorkomen dat we ook PostNL gebruiken.Wat moet ik doen om een product te retourneren?
Wanneer je om wat voor reden ook, je bestelling (of een deel daarvan) wilt retourneren, dan kan dat uiteraard. Dit mag dan wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gebeuren. Hierbij zijn een paar zaken van belang:- De bestelling moet binnen 14 dagen aangemeld worden voor retournering.
- Maatwerk-producten vallen uiteraard niet binnen de retourregeling.
- De verzendkosten, zowel heen als terug, zijn voor rekening van de klant
- Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
- Het dient in de originele verpakking te zitten.
- De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn.
- Het product dient in een (om)doos te worden geretourneerd.